czwartek, 21 stycznia 2016

Mój UFOK i wielki SAL

Dawno, dawno, dawno temu zaczęłam taki zimowy obrazek i oczywiście nigdy nie dokończyłam. To było tak dawno, że gdybym codziennie robiła jeden krzyżyk to już dawno skończyłabym. Ale teraz mam mocne postanowienie do końca przyszłego tygodnia dokończyć. Zostało tylko, albo aż niebo i śnieg na dachu i wokół chatki. Ale co? Ja nie dam rady!? Ja!?





A tak to wygląda z bliska:





Co mnie podkusiło, żeby robić podwójne krzyżyki na kanwie czternastce? Ja się pytam co? Ale trudno, kiedyś zaczęłam to teraz dokończę i tyle. Obrazek będzie taki bardziej przestrzenny. Tak sobie to tłumaczę.

Ale za to zapisałam się na SAL. Będziemy wyszywać taki oto "maleńki" obrazeczek:
I niestety już wiem, że moje wcześniejsze plany padną. Co prawda zaczynamy dopiero od maja, więc będę miała chwilę, żeby Kasiowy SAL ogarnąć i nie mieć zaległości. Ale przez to do maja muszę też przerobić parkowanie.
Najpierw UFOK, a dopiero wtedy parkowanie. Ehh, dlaczego doba nie ma 48 godzin? Przez 24 mogłabym wyszywać:)









1 komentarz:

  1. Jak chyba każda z nas :) widziałam zapisy na ten SAL ale myśląc realnie o swoich możliwościach odpuściłam mimo że jest piękny. Będę kibicować!

    OdpowiedzUsuń