środa, 28 września 2016

Wygrane Candy - czyli chwalę się :DDDD

Kochani kilka dni temu udało mi się wygrać Rocznicowe Candy w Krzyżykowym Atelier :D
Pierwszy raz uśmiechnęło się do mnie szczęście w takiej zabawie. 
Nie miałam pojęcia, że to taka radość.
Koniecznie muszę pomyśleć o zorganizowaniu takiej zabawy. 
Wczoraj, kiedy w pracy dostałam SMS awizo z informacją, że na poczcie czeka na mnie przesyłka nie mogłam już usiedzieć na miejscu.
Popędziłam odebrać przesyłkę, jeszcze w drodze z poczty otworzyłam przesyłkę, a tu folia bąbelkowa, w którą było wszystko pieczołowicie zapakowane.
Ach, jak mi się ta droga do domu dłużyła:)
Zobaczcie sami jakie cudowności znalazłam w środku to zrozumiecie:
 Przecudna karteczka z gratulacjami, zapakowana nie w kopertę, a w ręcznie robione pudełeczko. A wszystko w moje ukochane róże! Skąd Iwonka o tym wiedziała?!
Zestaw do haftu z podmalowanym tłem. Przyznam szczerze, że nigdy na takim nie haftowałam dlatego też jestem go bardzo ciekawa. 
Mulinki w pięknych kolorach. I znowu pytanie skąd Iwonka wiedziała, że akurat tych kolorów w swojej przepastnej kolekcji nie mam?
Kawałek białej kanwy (na zdjęciu lekki cień), a tego jak wiadomo nigdy za dużo. 
Tasiemka w kropeczki bawełniana koronka bardzo przyda mi się na początku mojej scrapcowej przygody.
I oczywiście słodkości, które z pewnością znikną przy wieczornym przeglądaniu blogów. 

A teraz zbliżenia na te cudowności
Prawda, że karteczka jest piękna?
I te różyczki, wzorek haftu idealnie dopasowany do papieru w różyczki.
Pudełeczko sprawdza się dużo lepiej w roli koperty, ale też wymagało pracy, ale za to jaki efekt?!

Zestaw do haftu zawiera wszystko co potrzebne do szczęścia począwszy od kanwy z podmalowanym tłem i wzorem, przez wzór graficzny, komplet mulin na igle skończywszy. 
Wicie czego się obawiałam? 
Mając w pamięci moje pierwsze hafty obawiałam się tego, że krzyżyki mogą być nierówno nadrukowane. 
Obejrzałam je dokładnie, a one są tak równiutko nadrukowane, ze wzór graficzny to mi pewnie posłuży tylko do doboru kolorów i wyszycia konturów. 
Popatrzcie sami jak się wszystko prezentuje z bliska.







Iwonko jeszcze raz dziękuję Ci za zorganizowanie zabawy:)




1 komentarz:

  1. Piękne prezenty dostałyśmy ;) Gratuluję i życzę przyjemnego haftowania! ;) Będę wpadać i podziwiać postępy ;-)

    OdpowiedzUsuń